Avaliações de Sushi & Poké House Hoorn

Avaliações recentes

5.0
Blck
17 junho 2024

Nadat ik bij de vorige bestelling erover had gebeld dat de bezorgtijd echt te lang duurde. Kreeg ik me eten nu lekker snel en netjes op tijd. En het eten is echt heerlijk lekkerste pokebowl. We bestellen soms 3x pw

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Evert
16 junho 2024

De bestelde poke bowls waren heerlijk, maar helaas net zoals de vorige keer zaten er geen eetstokjes bij de bestelling. Nu specifiek dit tijdens het bestellen in het opmerkingenveld geschreven, maar helaas zaten er dus geen stokjes bij.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

lisa
14 junho 2024

de levering was top! eten was top! alles was top!

MT
12 junho 2024

Heerlijke pokebowl!! Er zit wel steeds minder zalm in. Da's wel jammer.

Bibi
9 junho 2024

De lekkerste pokébowls!

Patricia
8 junho 2024

Amazing as usual! We love Sushi & Poke and order regularly

Remco
7 junho 2024

Bestelling compleet en op tijd, aardige bezorger , eten vurrukkulluk

Thomas
5 junho 2024

Geen gefrituurde garnalen ontvangen, maar die hadden we ook niet besteld. En de bezorger mag van ons kijken zoals hij wil. Wij hebben veel waardering voor hoe deze jongelui hun werk doen. De bowls waren weer heerlijk.

Jos
3 junho 2024

Ik heb besteld en zelf opgehaald. Eten stond klaar. Wat hebben we lekker gegeten. Dank daar voor.

Lisa
2 junho 2024
Laura
2 junho 2024
MD
1 junho 2024

Op tijd en heel lekker

Sandra
1 junho 2024

Altijd dezelfde top kwaliteit! Jammer dat de bezorgtijd wat lang is net als bij de andere maar ik begrijp de reden van de tekorten aan bezorgers

N.Franken
31 maio 2024

Vandaag bestelling ontvangen; 2 x samengesteld poke bowl. Dit keer op tijd. Verleden week half uur te laat. Bestelling toen afgeleverd door een een vriendelijke man met een gezicht van “goed-op-tijd-ben-ik-hè”. Nou ja, we hebben maar niet gereageerd. Alles wat we toen besteld hadden, zat erin. Dit in tegenstelling tot soms keren daarvoor. Nu vandaag was de bestelling op tijd, maar dit keer weer inhoud dit overeenkomstig bestelling. Geen gefrituurde garnalen, waarvoor extra betaald moest worden. Natuurlijk heeft u het druk en zeker op vrijdag. We horen dat vaak. Maar toch zou ik willen ontvangen waarvoor ik betaald heb. Bestelling is niet telefonisch doorgegeven, maar via internet, dus daar kan geen verwarring over bestaan. Kunt u voor de volgende keer , en dat zal dan weer a.s vrijdag worden, er voor zorgen dat bestelling goed wordt uitgevoerd??

Tali
30 maio 2024

The food is great but unfortunately the food always very late.

Don Birnam
28 maio 2024
P Jansen
27 maio 2024

Amazing as always. You get value gir money with Sushi en Poke house no frills, no fuss, just quality food!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Natalia
27 maio 2024

Heerlijke poke bowl en bubble tea! Zeker een aanrader. Heel vers eten

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Rosanne Jeurissen
27 maio 2024

Het was 30 minuten te laat.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Taveherven
26 maio 2024
Monique
26 maio 2024

Heerlijk gegeten

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Wendy
26 maio 2024

De pokebowl was heerlijk, erg genoten. Maar hij werd ruim een half uur te laat bezorgd.

Dorbeck
25 maio 2024
Lotte
24 maio 2024

Altijd weer een feestje! Vers bereid, snel bezorgt en fijn personeel. Dankjewel!

Danique
24 maio 2024

Het eten duurde bijna 2 uur voordat het er was , toen was de bestelling niet compleet , garnaal was net rubber en alles was koud.

Ditz
24 maio 2024

Bezorging duurt vrij lang en langer dan in mail aangegeven

T. Slinger
22 maio 2024

Alles was erg smakelijk. Het stond mooi op tijd klaar. Zeker voor herhaling vatbaar.

pietje
22 maio 2024
Ivonne
19 maio 2024

Heerlijk en vers, zoals altijd!

Osewoudt
18 maio 2024
Ingrid
18 maio 2024

Het eten was wederom heerlijk! De bezorging wederom een tegenvaller...deze keer een half uur te laat...we hebben het volgens mij nog nooit op de door ons aangegeven tijd gehad....

els
13 maio 2024

prima geregeld optijd gebracht. zag er verzord uit. en bovenal was erg lekker. gewoon top

Evert
10 maio 2024

De pokebowl was heerlijk alleen miste we de eetstokjes.

Jeannette
9 maio 2024

Precies op tijd en heerlijk!

Vanessa
7 maio 2024

Heerlijk

Ron
5 maio 2024

Prima

Deborah
5 maio 2024

Super lekker. Super vers. Super goed!

Menno
4 maio 2024
Nina
3 maio 2024

Het was heerlijk en de bezorging was snel!

A.Buijs
2 maio 2024

Het was weer top

Van Ginkel
1 maio 2024

Het was weer heerlijk, tot gauw :)

Jolijn
1 maio 2024

Zoals altijd weer heerlijk!

Sabine
1 maio 2024

Elke keer weer een feest om een Sushi bowl van jullie te halen en te eten 🤩 en altijd vriendelijk.

Judith
28 abril 2024

Was kwartiertje later dan was doorgegeven

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Janerie
28 abril 2024
Heleen Parmentier
26 abril 2024

Het was prima. Hartelijk dank

Frits
26 abril 2024
Marc
25 abril 2024

Een woord......super

D.
23 abril 2024

Normaal stukken beter, maar deze keer was het toch teleurstellend. Loempias waren prima maar de kip pokebowl was niet echt te eten dus heb hem ook maar weggegooid. Vooralsnog wel een prima zaak.

A Issendorf
23 abril 2024
Petra Roovers
21 abril 2024

De sushi was weer heerlijk!

JC Jonker
20 abril 2024
Sander
19 abril 2024

Wederom geen stokjes en gyoza te lang gebskken

L Stegman
16 abril 2024
Janet
15 abril 2024
Daniël
14 abril 2024

Supervlot en super lekker 😋

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Isabelle
13 abril 2024

Altijd heerlijke pokebowls❤️dankjulliewel

MD
31 março 2024

Het was heerlijk, alleen was nog lekkerder geweest met iets minder zout voor de rest top

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Melanie
30 março 2024

Heerlijke pokebowl met tofu gehad. Lekker met wasabi mayo erbij :)

S bergman
30 março 2024

Was helemaal top heerlijk gegeten was precies wat ik besteld had heel veel dank daarvoor

Ayse
30 março 2024

Was weer superlekker!

N.
30 março 2024

Geleverd op het aangegeven tijdstip. Was lekker! Zeker voor herhaling vatbaar.

Rosa
29 março 2024

Normaal gesproken erg tevreden maar vanavond kwam t eten ruim een half uur later dan gepland. We hebben gebeld en toen werd er gezegd dat het al onderweg weg was, terwijl ik pas daarna een mail kreeg met dat het onderweg was. Jammer!

Madelief Bakker
29 março 2024

Eten is altijd lekker!! Jammer van bezorging die een halfuur later was dan de verwachte bezorgtijd

Thomas
28 março 2024

Lekker!

wouter
28 março 2024

Normaal gezien is de service en het eten excellent, maar vanavond zat er zeewiersalade in mijn bowl terwijl ik dat niet had besteld, best jammer want je blijft de smaak van het zeewier door de hele bowl proeven, en die vind ik niet zo lekker.

Vanessa
27 março 2024
Sjalinie
26 março 2024
Anja Houtman
26 março 2024

Prima, alleen het is een zoekplaatje wie nu welke pokebowl moet hebben. Tip zet er letters op met een stift: bijv. een Z voor Zalm en T voor Tonijn etc. Nu hebben we zitten roeren in elke bowl en kwamen we er qua geur ook uiteindelijk wel achter.

Noor
25 março 2024
Pascale
24 março 2024

Het was weer smakelijk😁

Sanne
23 março 2024

Normaal gesproken erg fan van de pokebowls. Echter was de tonijn deze keer echt niet meer goed. De kleur was te donker, de tonijn stonk en smaakte ook niet meer goed. Zonde, want het is erg duur. Heb alles eruit gehaald en de rest van de pokebowl opgegeten.

Saïda Voet
21 março 2024

Weer heerlijk en vers gegeten.

Elisa Castro
21 março 2024

I always order from this place! Unfortunately, this time, my drink didn`t came with the meal. But it was only this one time.

Chefsoes
16 março 2024
Stefanie
16 março 2024

Verse sushi, erg smaakvol.

Schaper
15 março 2024

De pokebowls zijn altijd superlekker, maar dat is de enige reden om hier te bestellen. Wat een zielig geneuzel om mijn dochter (12) af te schepen dat we met onze € 50,50 niet boven de € 50 hebben besteed en dus geen gratis roll krijgen zoals door jullie zelf geadverteerd wordt. De reden: er zat € 0,90 SUP (plasticbelasting) bij en dus hadden we volgens deze bizarre rekenregels ineens toch minder dan € 50 besteed. Bizar, temeer omdat het geld voor het plastic gewoon in de eigen kas verdwijnt en volstrekt willekeurig is. Elke keer komen we hier weg met een milde teleurstelling. Erg kinderachtig en zo niet klantvriendelijk. Eten 4 ster, service 1 ster; na afronding 3 want ik ben natuurlijk niet zo kinderachtig ;-)

Miranda
10 março 2024

Eten is altijd goed en wordt snel geleverd

Leon
9 março 2024
Passie
29 fevereiro 2024

Het was weer erg lekker😊

Unknown
28 fevereiro 2024
Fleur
28 fevereiro 2024

Het eten was heerlijk, maar wij hebben bijna 2 uur moeten wachten, terwijl er bij het bestellen een bezorgtijd van 1 uur werd gegeven.

Deem
27 fevereiro 2024
Chantal
25 fevereiro 2024

Na ĺange tijd weer eens sushi besteld, viel helaas behoorlijk tegen. De tonijn in de spicy Tonijn was ver te zoeken, er zat minder in dan bij de mini maki. Ook de mini maki waren niet vers. Erg jammer. Ben beter gewend

M Sijbrands
23 fevereiro 2024

Bestellen regelmatig sushi of een poke bowl en de kwaliteit en bezoring zijn altijd goed. bezorging

D neve
21 fevereiro 2024

Was weer heerlijk en snel bezorgd

Vanessa
19 fevereiro 2024
Tamalone
19 fevereiro 2024

Zwervend, ai, ai, ai..

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

PD
17 fevereiro 2024

Food was delayed by 30 minutes from delivery time, but the food was excellent as usual.

Tamalone
14 fevereiro 2024

Al zwerfend bestel ik wel eens een bowl elders, maar zo lekker en rijkgevuld als de pokébowls van Sushi & Poké Huis Hoorn ben ik ze nog niet tegengekomen

Tamalone
13 fevereiro 2024

Hele goede Pokébowls

Fenna
11 fevereiro 2024

Erg lekker en snelle bezorging

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Merel
3 fevereiro 2024
Loes
31 janeiro 2024

Bestel regelmatig maar helaas dit keer geen succes Smaakte niet lekker en ben er nu ziek van. Jammer want eerder altijd zeer tevreden

Maaike
30 janeiro 2024
Arthur, Liam, Jules en Adam
28 janeiro 2024

Leon moest werken

Karin
27 janeiro 2024

Crispy rolls waren lekker. De mini loempia’s koud en taai helaas

Stefanie
27 janeiro 2024

Heerlijke sushi en bezorgd precies op het aangegeven moment. Top!

Benno
27 janeiro 2024

Lekker en op tijd

Debby
26 janeiro 2024

Zoals altijd was het eten super. De bezorging was echter rampzalig. Om 17.30 uur besteld voor bezorging om 19.00 uur. De bestelling kwam echter pas om 19.40 uur; niet normaal.